keskiviikkona, lokakuuta 25, 2006

minä

ongelmani on se
että aloitan paljon asioita
innoissani
aloitan
mutta en halua tehdä mitään loppuun
loppuen lopuksi
tahdon lopettaa ennen kuin pitäisi viimein
ennen kuin on pakko
aina juuri ennen
rajalle
pinnalle
siihen

en saanut nukuttua viime yönä. pyörin monta tuntia ja tuli yö ja tuli yö ja yö ja pyörin vain ja vielä enemmän kun katsoin kelloa

voisi lopettaa ajattelemisen.

niin, kunpa

minun on pakko mennä taas ajamaan. en haluaisi. en haluaisi yhtään. se on niin ahdistavaa. se on kamalaa. vihaan sitä. en ymmärrä miksi koskaan aloitin. en ikinä selviä siitä. en koskaan pääse varmaan läpi. en tahdo enää. en tahdo yrittää. minua ahdistaa. enkä minäkään ymmärrä miten minulle on tullut noista ajotunneista noin suuri ahdistus. huomenna teoriakoe. ei se oikeastaan ahdista samalla tavalla. yhtään. vähän. mutta sillä tavalla kun kokeet. miksi en vaan voisi osata jo.

en muista unista nyt.

olen oikeastaan vihainen. ärtyinen. minua suututtaa että lämpö on taas melkein nollassa ja sataa.

tekisi mieli vetää peitto ympärille laittaa silmät kiinni ja olla sanomatta sanaakaan.
minä vihaan tätä päivää jo valmiiksi vihaan sitä että minä olen huono.

ei ehkä kannatakaan kirjoittaa nyt.

Ei kommentteja: