maanantaina, lokakuuta 09, 2006

ilta niin alkaa päivä

en muista mitä näin kun nukahdin
päivällä niin moneksi tunniksi
ensin oli kylmät kädet niitä piti laittaa kuumaa ihoa vasten

ei sitten ole virkeä kun herää kesken unen
prinsessaa suudeltiin

olikohan se virkeä kun heräsi sadan vuoden jälkeen?
minä en ainakaan olisi ollut.
ei kai sekään. inhottavaa olisi herätä siihen että jonkun tuntemattoman kieli tulisi suuhuni
enpä ole koskaan ennen ajatellut
että mitäs mitäs siinä oikein tapahtuu
tyttö nukkuu ja prinssi, prinssi tosiaan, tulee siihen niin tytön päälle ja siitä vaan heti kiinni

se on tehty niin kauniiksi
oi
jokaisen tytön haave herätä suudelmaan jokaisen pienen prinsessan haave voi kunpa minunkin ikkunasta tulisi ritari tulisi prinssi tulisi noita portaita odotellaan täällä vuoteessa odotellaan prinssiä ritaria poikaa kuninkaallista minusta köyhästä tytöstä tekee prinsessan kun olen niin kaunis voi olisinpa kaunis niin ei voisi prinssit vastustaa köyhää tyttöä ei minun kantapäitä sahata kun kuuliaisesti aina siivoan vain ja laulelen lintujen kanssa ja hyvä haltiatar tekee minulle kauniin puvun ja voi ja oi sata vuotta nukun mutta sitten tulee mies ja saa minut elämään!

huh huh

tekee taas mieli suklaata.
minun on alkanut tehdä sitä mieli. se on se uusi karpalo vadelma tai sellainen
se addiktoi ihan kummallisesti
siinä täytyy olla jotain mätää
laskin että viimeisen kuukauden aikana olen syönyt ainakin kolme levyä!
kolme!
ja sitten valitan ettei ole rahaa... nii-in, opiskelijoiden rahat menevätkin vain suklaalevyihin! jos niihin on varaa niin mitä sitä turhaan korotuksia ruinaamaan.
niin.
tai sitten syödään suklaata eikä muuta.

minun pitäisi ostaa mannaryynejä, jotta voisin tehdä puolukkapuuron. oi. ihania puolukoita iso pussillinen jääkaapissa! isi oli kerännyt niitä paljonpaljon!

haluaisin kutsua ihmisiä joskus kylään, mutta ensin pitäisi siivota. on niin sotkusotkukotimulla.
mutta en jaksa siivota ennen tenttiä. ennen teoriakoetta. ei.

siivoan ensi viikolla vasta. tai viikonloppuna, kun kari tulee, niin voimme puistella.
yksin on niin kurjaa kun ei voi puistella.
yksin ei jaksa edes laittaa sänkyyn lähteneitä lakanoita kunnolla

väiveet täit

poks poks

onko täysikuu jo mennyt ohi?

Ei kommentteja: