perjantaina, marraskuuta 17, 2006

ensimmäinen työpäivä takana
tai työharjoittelu
mutta kolmasluokkalaiset olivat oikeasti tosi ihania.
en muistanutkaan kuinka suloisia lapset voivat olla
sitä kun ollut viime aikoina tekemisissä vain niitten kasiluokkalaisten kanssa.

vaihdoin kuvan profiiliin
kun minä näytän siinä kuvassa ihan samalta kuin äitini ikäisenäni
sellaisessa yhdessä kuvassa joka minulla on jossain hänestä

olen suunnitellut joululahjaksi
että isille kalenteri (valitsin siihen jo eilen kuvat!)
ja äidille tekisin ehkä sellaisen albumin johon liittäisin tekstejä
oikeastaan se on jo myöhästynyt äitienpäivä/50-vuotislahja mutta yritän saada sen jouluksi valmiiksi.

huh huh huijakkaa. on jotenkin ihan poikki olo

sitä herää kello kuusi kaksikymmentä ja pakottautuu nousemaan

ulkona on loskapaska
perus marraskuu. vettä sataa ja kaikki kastuu rapa lentää ja harmaata

peliä en enää voi pelata koska se simahti
olin kai keksinyt liikaa niitä juttuja sinne
ajatella että maatilasta assosiaatiot kulkevat david copperfieldin ja raamatun kautta oprahiin ja new yorkiin asti ja vielä siitä eteenpäin

mutta nyt loppuivat amerikkalaisten assosiaatioiden arvailut

ja olen keskittynyt omien ystävieni assosiaatioiden tulkintaan
hoh hoijaa
pelkästään teoriassakin se on jo monimutkaista
mahdotonta ja hyvin epäluotettavaa käytännössä mutta hauskaa
kovin hauskaa muodostaa heistä profiilit, luulisin

en tiedä onko heistä hauskaa ikinä saada niistä
koska luulen etteivät ne kaikissa tapauksissa ole kovin imartelevia :)

haukottelen vaan
joten menen nukkumaan

tai odottelemaan
kun neljänkymmenenminuutin päästä minun luokse tulee minun rakas
ehkä saan sitten energiaa
tai sitten vaan nukumme koko viikonlopun ja olemme onnellisia

haukotus

Ei kommentteja: