maanantaina, huhtikuuta 10, 2006

haukotus

Minä en ymmärrä miksi on niin vaikeata tehdä mitään loppuun.

En osaa edes nukkua loppuun.
Juuri kun olisin vaipunut aivan rennoksi aivan ihanaksi
minä pakotin itseni kääntymään ja avaamaan silmät ja nousemaan

Mutta minä sain tehtyä englannin sanoja
ja sain luettua vähän tenttikirjaa

ja sain pelattua spider pasianssia :)

Saavutukseni saavutukseni.
ja lupaukseni taisi mennä koska lupasin olla valittamatta
ja ehkä minä valitin kun sanoin etten saa mitään tehtyä loppuun,
minä ki -

Pitäisi tehdä ruokaa

paitsi että nyt soitin ystävälle
koska sain spontaanin idean sittenkin lähteä syömään
ja ystävä suostui
ja näemme kymmenen minuutin päästä kasvisravintolassa
hii

ja minä ehkä piristyn ja puen päälle jotain muutakin kuin sukkahousut ja löysän paidan

eikä päivä sada enää talveksi
sadetakki on turha
eikä mikään ole väärinpäin kun pistää sukat oikeinpäin
paitsi kuvat
jos niitä ei kieritä
ja minä kieritän

ja ujosti hymyilen jos joku katsoo

ja tästä päivästä tulee ehkä
jokin
iloinen

Ei kommentteja: