keskiviikkona, tammikuuta 10, 2007

yhtäkkiä on tullut hämrää
tänään paistoi aurinko
avasin verhon ja asettelin auringolla toimivan kelloni niin että se saisi energiaa
liian nopeaa tämä vuorokauden aikojen vaihtelu.

minähän luonnollisestikin teen koulutehtäviä juuri nyt.
niitä kaikkia
ja vielä tekemättömiä
ja aloitettuja

tänä keväänä kaikkea ei voi jättää viime tippaan

olen innostunut valokuvista.
ystäväni suositteli minulle sivustoa
http://www.hel-looks.com/
jossa on helsingissä olevien ihmisten kuvia
persoonallisia tyylejä
nopealla vilkaisulla löysin jo neljä tuttuani sieltä
olisipa vielä lisää kuvia!

olen siis taas rakastunut kuviin
olen selaillut omianikin kerta toisensa jälkeen
tahtoisin järjestellä niitä

tahtoisin muuttaa.

eilen katselin tarjolla olevia kaksioita.
löytyi aika paljon ja monet vaikuttivat ihan toimivilta.
ja mukavilta.
mutta en ottanut vielä yhteenkään yhteyttä
kun
toisen osapuolen rahatilanne on vielä epäselvä kevään osalta.
minkään osalta.

itselläni on toistaiseksi hyvä rahatilanne
mutta se muuttuisi hyvin äkkiä nollabudjetiksi jos joutuisin kaksion vuokran yksin maksamaan.
no, sellaista tilannetta ei pääse käymään.

voi ei, olen syönyt kaikki kummipojaltani saamat joululakut!
höh.
on kai pakko alkaa lukea tenttikirjaa tai lukea lähdeteoksia tai lukea tenttimateriaalia tai kirjoittaa raamattuesseitä tai kirjoittaa

huo-kaus

Ei kommentteja: