torstaina, tammikuuta 18, 2007

iloisuus

tämä toimii taas!
äät ja ööt ovat palanneet.

minä löysin kaksi hyvää gradua prosemmaani
ja tuntuu kivalta

olen muutenkin iloinen
koska olen voinut tänään ilahduttaa
yllätyksellä

nimittäin huovutin eilen mustatakkisen ketun
ja laitoin postiin rakastamalleni
ja se oli ollut ihana

ja nyt illan hauska tekemiseni
sillä ketään en voi kutsua teelle
alan siis lukea gradua kirjoittamisen motivaatiosta ja motiiveista
ja pohdin mitenhän ne
liittyvät minun marja-liisa vartiooni

ja Riikan kanssa on niin hauskaa olla prosemmassa
kun me vaihdetaan vaan aiheita :) ja minä luulin että riikka sanoi meidän olevan huonoja, vaikka sanoikin huolimattomia
ja joskus sitä tulee vain iloiseksi siitä
että saa syödä ilmaista pitsaa ja pitää ottaa oikein lisääkin monta kertaa
ja että voi nauraa nauraa nauraa
ja mennä kysymään roskissedältä että anteeksi mutta näimme ikkunasta kuinka heitit kansioita tuonne roskiin, niin voitaisikohan me kuitenkin saada niitä
ja setä kiltti setä sanoo että nuo olivat niin huonoja mutta kyllä minä laitan teille sivuun
ja sitten minä tulen kotiin kolme kansiota käsissä ja gradu laukussa
ja vähän salaa
koska niitä ei kai kuitenkaan olisi saanut antaa lainaksi
ja voi tulla iloiseksi siitä
että ympärillä on ihmisiä
että minun ympärilläni,
niitä joista pidän ihan oikeasti, ihan paljon
eikä haittaa jos he sanovat että näytän väsyneeltä että näytän kamalalta
koska he ehkä ovat (toivottavasti) nähneet minut myös joskus kauniina joskus virkeänä ja pirteänä ja iloisena

ja tänään tuntuu että juuri täällä minä tahdonkin olla. juuri näiden ihmisten kanssa. tekemässä juuri näitä asioita. vaikka en tiedäkään vielä mitään ja vaikka tekemättömiä tehtäviä on vielä opintopisteidenopintopisteiden verran viime vuodelta.

ja muistan taas
että myös silloin on kirjoitettava
kun on hyvä olo
sillä liian usein päiväkirjamerkinnät ovat vain valittamista ja surkeaa

ja tiistaina menen ehkä katsomaan yhtä asuntoa :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Roskismies on symppis! Voisi vielä yöllä lähteä kaivamaan sitä roskista ja katsomaan, mitä filmejä se sinne heitteli. Kiivetään molemmat sen roskiksen sisälle ja aletaan kaivamaan! Sitten aamulla joku löytää meidät sieltä...

Tulin iloiseksi kun luin tätä tekstiä. Ja minäkin innostuin Pro-seminaarista tänään. Ei se ole mikään mahdoton tehtävä sittenkään! Ehkä me tosiaankin valmistutaan 23 vuotiaina maistereiksi, ja sitten opiskellaan monta vuotta vaan kaikkea mikä kiinnostaa, ja kirjoitetaan kirjoja ja näytelmiä jajja ^^

hih hih

Unnaaarna kirjoitti...

:)
toivottavasti
pitää ehkä vain vähän uskoa välillä itseensä. ja luottaa.