torstaina, toukokuuta 18, 2006

unipäivä

raivostuttavaa
minä tallensin vahingossa unipäiväkirjani päälle uuden unipäiväkirjan josta puuttui noin puolet unista
tai tarkemmin sanottuna
minulla on ollut yksi unipäiväkirja käsinkirjoitettuna, jonne olen kirjoittanut osan unista
sitten aloin pitää koneella unipäiväkirjaa, jonka olin tallentanut koneelle
kunnes tallensin sen myös muistikortille
ja sitten disketille
ja nyt minä olin jotenkin epähuomiossa ajatellut että kaikissa näissä on aina ne kaikki unet ja kun olin käyttänyt diskettiversiota päivitin sen kaikkiin muihin
ja kappas
diskettiversiossa oli ehkä uusimmat unet mutta ei joitain unia välistä
koska en ollut aiemmin tallentanut kaikkea kaikkiin

jo liian sekavaa

mutta jokatapauksessa suuri osa unistani katosi
plaa
ja ne eivät olleet niitä joita olin kirjoittanut käsin.

ei ikinä pitäisi olla kuin yksi paikka minne tallentaa

ja olen niin väsynyt että voisin mennä takaisin nukkumaan. mutta lupasin lähteä kiertämään kirpputoreja ystävän kanssa
(tosin heräsin silloin juuri hänen soittoonsa yksi päivä joten kun lupasin olin hieman sekavassa tilassa, enkä ole ihan varma oliko se tänään ja monelta)

ja tuhat viimeistä tehtävää odottaa tekijäänsä.

aina

Ei kommentteja: