perjantaina, toukokuuta 05, 2006

Aurinkoa

Tänään on aurinko.
ihan kaikkialla

vaikka ukot olivat ikkunan takana yli tunnin ja minä liikkumatta sängyssäni
eikä parveketta voi enää avata
minä aion ostaa tänään pehmisjäätelön ja mennä taidenäyttelyyn ja palauttaa vihdoin englannin tehtävät ja mainoskuva-analyysin ja opintotukihakemuksen, (vaikka työt eivät ole vielä varmistuneet)
ja aion ottaa ehkä vähän ystävää kädestä
eikä minua haittaa vaikka olisin yksin koko viikonlopun koska en minä ole

minusta tuntuu että täällä on ihmisiä

enkä minä enää osaa vihata ihmisiä
olen kadottanut sen
en edes niitä ukkoja jotka ajaisivat sudet venäjälle ja pyytävät valaita 'tieteellisiin' tarkoitukssiin

ja eilen
kun käännyin katsomaan
he näyttivät niin kauniilta
ja oli niin lämmin kävelle että kesä

se on vihdoin tullut!

kaikkien kasvoilla sama ilme
ja kaikki ostavat jäätelöä

eikä tarvise olla surullinen vaikka ei sada

Ei kommentteja: