perjantaina, tammikuuta 11, 2008

sekavia unia sekava olo tekisi mieli kirjoittaa kaikki samalla kertaa
eikä niin että ensin yksi asia sitten toinen
unessa eläimiä, pidän aina siitä kun näen
nyt rupikonnia
ensin yksi aivan valtava, sitten monta pienempää ne uivat minun jalkojeni juuresta
olimme retkellä kulkemassa kohti leirintäaluetta auto oli jätetty ja käveltiin iso porukka siellä oli vaihtareita ja minä jäin katsomaan rupikonnia kukaan muu ei huomannut
toiset ehkä johannes en muista sekoitan aina johanneksen ja yhden ala-aste luokan pojan keskenään unissa
näki kuolleita kettuja tai ainakin ketunpoikasen kaikki menivät katsomaan sitä
ne eivät tunnistaneet ensin eläintä
mutta kai se oli sitten se kettu
minä en nähnyt koska rupisammakot

ja hii hii hii ilmeisesti olen pääsemässä tentistä läpi
kaksi tehtävää on tarkastettu ja mulla on seitsemän pistettä, koko tentin maksimi on kaksitoista pistettä ja pitää saada puolet oikein eli mulla on jo yli puolet oikein! vielä sieni tehtävä on tarkastamatta ja kai minä siitä pari pistettä ehkä voisin saada vaikka en tiennyt mitkä aineet vaikuttaa ja tämä on nyt tällaista niin sekavaa tekstiä ettei tätä voi lukea koska olen seka
isin

eilen oli vastuunjakoa kokouksessa
ja minusta tuli varapuheenjohtaja ja ehkä leirinjohtaja ja
sain avaimet ja nyt on paljon asioita
ja huomenna menisin sitten taas avaamaan mangoa aamulla
vaikka olin haaveillut aamusta pitkästä aamusta
mutta
ei se mitään minä voin mennä.

ja ja ja ja ja

tein eilen sen vispipuuronkin!

ja lunta sataa!

Ei kommentteja: