tiistaina, tammikuuta 08, 2008

sitä voi vaikuttua
sillä tavalla, kun joku toinen kertoo jostain
yhtäkkiä
kun luin Pasi Jääskeläisen blogista humisevasta harjusta
minun alkoi tehdä mieli taas lukea se kirja
olen viimeksi lukenut sen joskus yläasteella
ja sitten alkoi myös tehdä mieli kuunnella Kate Bushia.
ihan vain yks kaks.
se on jännää.

ja toivon läpäisseeni tentin. ei ne kysynyt kovin vaikeita, mutta minä olen huono tiivistämään ja huono vastaamaan ja muistamaan
ja kaikkea sellaista

mutta tänään
näin ystävän ja me käytiin kirjastossa ja sellaista tavallista
ja ostin omenoita
ja tänään on kotiin saapunut myös toinen ystävä
ja luin muutaman kirjeenkin
siis eeva-liisan kirjeen

mun frendejä on eeva-liisa, peter ja märta
kivat kaiffarit mulla ainiin ja marja-liisakin vielä
ja vois se jose vaarikin olla mun kaveri

mutta oon onne
llinen

Ei kommentteja: