sunnuntaina, helmikuuta 15, 2009


Tää on taas kipeä.
Mitä tämä on? Tasan kuukausi sitten olin.
Kaikki on täällä saarella hullunkurisesti mitä tulee terveyteen.

Mutta toivon tämän vain pikaflunssaksi, sillä se alkoi eilen yhtäkkiä käyden läpi kurkkukivun, flunssan ja kuumeen ja nyt olen vain vuotava ja yskivä.

Ja eilen oli se Golden circle. Kuvia laittamatta niin monesta
mutta kun ne kestää ladata tänne niin paljon aikaa.

ja pitäisi tehdä islannin aine perheestä. Mutta en minä osaa edes suomeksi sanoa mitä äitini tekee. Ehkä minä valehtelen että äiti on kokki. Ja isi. isi voi olla vaikkapa opettaja. Ja veli. Minkähän veljelle keksisin. Hän voisi olla lääkäri. Joo. keksin itselleni uuden perheen, joka on idyllinen ja syö joka sunnuntai päivällistä yhdessä. tai aamupalaa, koska aamupalan sanan minä tiedän. tai en muista juuri nyt mutta voin katsoa sen paperista.

ja koekin on kuulemma torstaina. voi. ja näin unta unia. näin mäistä ja kirjoittamisesta. tuttuja ihmisiä ja niitä joihin vasta tutustuu.

vessassa on lemmikkieläin. hämähäkki joka on ohut jaloistaan. lavuaari vuotaa lattialle ja hämähäkki on aina samassa paikassa paitsi kerran kun se olikin keskellä lattiaa.

eilen oli ystävänpäivä ja ennen matkaa halasimme, kolme, ja Dejan sanoi että tässä voisi olla aina näin. ja sitten me matkasimme autossa kaikkiin vesiputouksiin ja ylöspäin syöksyviin vesiin. ja viimeisen luonnonpuiston kohdalla oli niin pimeää että ajoimme ohi ja minua oksetti niin että tulin eteen istumaan.
ja ilta
pitkällä valotuksella tienpäällä.

1 kommentti:

pom! kirjoitti...

Voimia Hannelle! Kauhiasti. Kevätkin tulee, sitten, oon varma. Joskus, mutta tulee. Halauksia.