torstaina, helmikuuta 19, 2009

aamulla oli herättävä
islantiin
jonne opettaja ei koskaan saapunut
ja lähetti 8.35 viestin että tunnit peruttu
kun tunnit olivat jo alkaneet 8.20
ja me kaikki istuimme odottamassa. koko luokka

mutta sitten tulin kotiin
ja kirjoitin
voi
minä taas kirjoitan
kun aloitin

ja olen pahoillani r. en ole ihan varma milloin ehdin lukea sinut
sillä haluan keskittyä siihen tekstiin sitten kun luen
paljonko minulla on aikaa?
koska huomiseksi on luettava opettajantyöhöni liittyviä tekstejä suomeen
ja ensi viikon olen grönlannissa....

mutta kirjoitan.
se tuntuu hyvältä. tuntuu hyvältä löytää sanoja ja tehdä uusia
matematiikkaa
ja sitten jotain ihan muuta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa että kirjoitat.

ja sinä ehdit lukea minua.

kiitos.

tuntuu paremmalta jatkaa.

grönlanti.

minä mietin napajäätiköitä jotka sulavat.

ja ihmisiä jotka vielä ehtivät vierailla saarilla
joissa
jää
lumi
viima
pakkanen

sinne jäävät sinun jalanjälkesi. lumeen.

vilkutuksia täältä Itämeren rannalta.

t.r