tiistaina, helmikuuta 24, 2009

tänään meillä oli täällä laskiastiistai
leivoimme "down hill cookies"
eli laskiaispullia.

ja mua väsyttää. hyvä että päätin jättää elokuvat väliin ja pakata ja nyt vähän rauhoittua ennen huomista.

Kulusukissa on tällä hetkellä -17 astetta pakkasta. Hui.
Ostin tosiaan tänään fleecehousutkin mun lämpökerraston ja coretexin väliin
mikä on hassua
sillä olenhan mä monet kerrat Suomessakin ollut pakkasessa.
Mutta Grönlannin tuulesta ei oikein tiedä.

Ei tiedä miten kylmä on kylmä kun on tottunut tähän Islannin lämpöön
tänäänkin tuntui ihan keväältä ilman pipoa bussipysäkille
plus kuus tai jotain

ja mulla on enemmän ruokaa kun vaatteita, luulenpa

ja oudointa on olla ehkä viikko pois
että mitä muuta kaikki täällä tekevät sillävälin
mitä täällä tapahtuu sillä välin
Sannekin ihmetteli että on outoa etten yhtäkkiä ole
ja Maija.
ja on monta sotkuakin liittyen opiskeluihin
jotka jäävät muiden ratkaistaviksi

minä senkun livistän Grönlantiin. Livistelen.

Pieni Ella sanoi minulle tänään, että Hanne aiotko sä nähdä siellä jääkarhuja.

Ei kommentteja: