perjantaina, tammikuuta 16, 2009

POSTIA!

ainii.

Mä laitan mun osoitteen nyt tänne. Vaikka en tiiä onko se yhtään turvallista. Älkää lähettäkö pommeja tai dynamiitteja tai huumeita kiitos.
Sillä joku oli joskus lähettänyt Björkille pommin. Se ei ollut mennyt oikealle björkille vaan ilmeisesti joku toinen oli räjähtänyt. mutta saatan muistaa väärinkin. Mutta en ainakaan niin väärin, että oikea Björk olisi räjähtänyt. Hän ei ole tietääkseni räjähtänyt. Siis se laulaja. Onhan toki ne muutkin ihan oikeita björkkejä.
Mutta siis osoite:

(ensin tulee minun nimi, sen kaikki ne tietää jotka jotain haluu lähettää luulisin ainakin paitsi ne jotka pommeja...)
Skipholt 27
Höfði, Room n. 201
105 Reykjavik
ICELAND

olen saanut jo yhden ihanan kirjeen :)
ja olen myös yrittänyt etsiä paikkaa, josta voisi ostaa kortteja...koska en millään tahtoisi lähettää teille niitä iänikuisia tulivuoria tai sellaisia, tiedättehän, islanninlippuja. Mutta onko täällä edes muita kun ei edes nenäliinoja....

Ei kommentteja: