torstaina, huhtikuuta 16, 2009

mä vihaan
opettaa kirjoittamista aikuisille
tai siis
lukea aikuisten tekstejä ja antaa palautetta
oi
miten inhoankaan tätä työtä!
ensin vuoteen kukaan ei kirjoittanut mulle mitään
ja yhtäkkiä kaikki lähettävät viikoittain uuden opintoyksikön ja äääh
lisätehtäviä ja kaikkea
aikuisten kanssa ei oo yhtään hauskaa

mä kaipaan lapsia
kun ei mitään arvosanajuttuja.

ja toisena minuuttina on niin hyvä olo että jaksaisi lähteä ulos
ja toisena taas vaipuisi sänkyyn koko päiväksi
tekemättömyyteen

huomenna jo perjantai.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä kautta muuten teet tuota työtä?

minä haluaisin kokeilla jotain tuon tyyppistä. varsinkin kun kesäksi ei ole mitään varmaa tiedossa.

jos todella alkaa harmittaa palautteenanto delegoi minulle ;)

t. riikka

Unnaaarna kirjoitti...

hah
Kysy Ristolta, ehkä hän osaa auttaa sua :)

mutta tää todellakin on epäsäännöölistä, viime kesänä yksikään ihminen ei lähettänyt yhtäkään tekstiä, vaikka kolme ihmistä oli ilmoittautunut kurssille.
Ja nyt tekstejä tulee joka viikko kaikilta...

Mutta rohkeasti kokeilemaan. On tässä hyviäkin puolia, vaikka suurimmaksi osaksi revin päätäni irti kun ei keksi kaunista keinoa sanoa ihmiselle, joka on sydänverellään kirjoittanut sivutolkulla paskaa, että hei tässä ei oikeastaan ole kyllä mitään kehityskelpoista. Tai miten sen kehityskelpoisen löytäisi sieltä sontaläjästä...

ja toisinaan sitä myös miettii että miksi,
miksi ihmeessä kannustaa kaikenmaailman taivaanmaalareita kirjoittamaan. Että onkohan se hyvä juttu sittenkään....

vaan ehkäpä on hyvä miettiä työnsä kohdalla kaikkia kysymyksiä ja käydä läpi omat epäilyksensä.

oikeesti mä tykkään tästä hommasta. toisinaan ainakin ;)