keskiviikkona, maaliskuuta 22, 2006

minä lurjus

en mennyt joogaamaan vaikka olisin voinut
olisi pitänyt

miksi teen itselleni velvollisuuden kaikesta vapaaehtoisestakin?

eikä minua huvita mennä valokuvauskurssillekaan
mutta raha toimii tässä motivoijana
kun olen kerran maksanut niin

ja olen poikkikuollutväsynyt
haluaisin käpertyä sänkyyn
pehmoiseen
lämpöön

mutta " ei saa nukkua päivällä, jos on nukkunut huonosti, koska syvästä unesta on vaikea herätä"

minä en tahdo koskaan herätä

haaveilen vedestä
jonne voi mennä milloin tahansa uimaan
ja aina kun ei ui voi nukkua
ja koskettaa ihoa joka on lämmin ja vierellä ja turva
nukahtaa
ja herätä taas
ja uida

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Taas huomaan, miten sinun sanasi saavat minut hengästymään ja innostumaan. Minun tekee mieli kirjoittaa, kun luen sinun sanojasi.