maanantaina, maaliskuuta 27, 2006

joka maanantai

minä siirrän kaikkea
kelloja piti siirtää viime yötä edellisenä
mutta minä siirrän kaiken muun
katson kelloa
ja voin vielä pelata yhden pasianssin
voin vielä syödä yhden leivän
ennen kuin
tiskaan sitten kun olen
siivoan sitten
luen myöhemmin
sitten vasta

ja minä olen taas levoton

se johtuu epävarmuudesta
aina kun en ole varma
minusta tulee levoton
katson minuutin välein puhelinta
kierrän ympyrää
selaan sitä selaan tätä
sivulta sivulle minä siirryn

ja tänään minun epävarmuuteni on hulluutta
se on hullutta
mutta intuitioni
se joskus sanoo että kaikki ei ole nyt hyvin
kerran olen ennustanut isäni putoamisen katolta
mutta muuten se ei ole kyllä pitänyt paikkaansa
puhelin on soinut mutta ei sieltä ole mummo soittanut papan kuolemasta

minun tekisi mieli soittaa
pojalleni
kaikille vain varmistaakseni että he ovat kunnossa
mutta se olisi naurettavaa
he ovat töissä
he ovat koulussa
he ovat tiellä he ovat kaupassa

ja pian minä menen ystävän luokse syömään suklaakarkkeja koska hän lupasi niitä tarjota :)

avaan kirjan. ehkä se rauhoittaa. ja se on oltava rajatapaukset koska se on minun "raamattuni"

" Ihmisiä arvioitaessa ei tarkoiteta pahaa. Sen tulee tehneeksi, koska itse on joutunut niin monasti testatuksi. Lopulta ei enää edes osaa ajatella muulla tavalla."

Ei kommentteja: