keskiviikkona, marraskuuta 14, 2007

minusta on kovin vaikeaa kirjoittaa kuvausta itsestäni
ja taas täytyisi tehdä sellainen

se on hassua
miten kun on lukenut ihmisten kuvauksia itsestään (esim. työhakemuksia)
ja sitten kun tietää todellisen tyypin, tai oppii tuntemaan
se ei vastaa juuri lainkaan sitä kuvausta

mutta miten sen todellisen kuvan sitten voisi antaa?
kun se minkä oppii tuntemaan on kuitenkin vaikutelma
tai eihän sekään ole se koko minä
eikä se
jos kirjoitan muutaman kymmenen riviä siitä mitä olen tehnyt

ja miten sitä samaan aikaan saisi ansionsa kuulostamaan hyviltä ja sellaisilta että valitaan tuo
ja samaan aikaan siltä ettei se kerskaile ja korosta itseään

mieluiten kirjoittaisi
en minä oikeastaan tunne olevani kovin pätevä
enkä minä oikeastaan ole koskaan tehnyt mitään
enkä tiedäkään mitään
mutta olen kiinnostunut

mutta eihän niin voi kirjoittaa jos todellakin haluaa sen paikan.

ja pitäisi hakea taas verokortti
ja ärsyttää se posti kun olin unohtanut hakea sinne ja nyt en löydä mistään sen sedän numeroa ja google ei tunne koko miestä eikä jyväskylän postia tai postikeskusta tai lajittelua tai mitään ja argh tekisi joskus mieli heittää itsensä seinään vain sen takia että on niin huolimaton paska ja vaeltelee ympäriinsä kuin joku runotyttö prkl

Ei kommentteja: