sunnuntaina, marraskuuta 04, 2007

krz

mä oon ihan mälsä.
on olo.

yritän kirjoittaa. se pitää lähettää huomenna listalle ja sitten ihmiset toivottavasti jaksaa ainakin vähän sitä lukea ja sitten ne antaa siitä palautetta ja sitten toivottavasti saan taas jatkettua sitä palautteen voimin
voi paska
kauhea olo itsestä. täällä minä vaan istua möllötän. ja peruin leffankin. ei huvita juuri nyt. olen koukussa omiin sanoihini ja pelkään
niin minä kuitenkin pelkään
ihan kauheasti

että ensi perjantaina minulla ei enää ole edes kirjoittamista.

miten voi olla näin lapsellinen
miten voi olla edelleen näin lapsellinen.

viiltoja kaikista sanoista.
pitäisihän minun jo kestää. pitäisi pystyä.
sitten sitä vain pelkää.
pelkää sitä hetkeä kun

ja muka ei pelkää

pelkää pimeyttäkin.

pelkää ihmisiä kassajonossa
ihmisiä

tänne on helppo jäädä
pimeään ja pimeään

ja sanat ovat sieltä mitä kirjoitan
en nyt osaa
muuta kuin sieltä
pimeästä sieltä pimeästä
ja taas minä muutun hänen kaltaisekseen
aina muuttuu
muuttuu hetkeksi niin pelottavaa
sekin
kuinka tulee
sanoiksi kuinka sitten sanoo niin kuin sanoisi tekee niin kuin tekisi
ja maailma näyttäytyy niin kuin näyttäytyisi

voi
olisipa ero sillä
nukkuuko
vai näkeekö unta

(ja enkö minä piru vie ikinä pääse tuosta fraasista eroon!)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

et oo mälsä vaan jännittävä ja mielenkiintoinen
asuuhan sun velikin ruotsissa...

nyt ei olla pimeässä
vaan ei vaan olla vaan

terveisin heidi (köyhäsanaisempi kuin kukaan, mutta katse kohti korkeita ja askel niin villi kuin vain haluaa)

Unnaaarna kirjoitti...

kiitti tyttö
minun teki mieli hirveesti soittaa sinulle eilen
teki vaan
mutta olisin tahtonut olla yksin ja puhua sinulle yksin
mutta se ei aina onnistu jos toinenkin asuu samassa talossa :)

mutta tänään on uusi päivä.