tiistaina, joulukuuta 12, 2006

minä olen ollut tänään avauksessa.
se tarkoittaa sitä että olen availlut niitä punaisia kuoria joiden sisään pistetään joulukortit
ja olipa yllätys
kun avasin yhden kuoren
siellä oli vain yksi kortti
postimerkki oli, mutta ei osoitetta
ja se oli osoitettu
"kuoren aukaisijalle"
eli minulle!
sain kortin!
lähettäjän nimeä ei ole, eikä kuvakaan ole kummoinen
mutta olipa hupaisaa. haluaisin itsekin tehdä tuollaisia yllätyksiä
olen ajatellut jos lähettäisi sattumanvaraisiin osoitteisiin kortin. mutta
pelkään etten ehdi lähettää edes ystävieni osoitteisiin
ne pitäisi jo laittaa, perjantaihin mennessä!
ja ulkomaille lähtevät olisi jo pitänyt postittaa viimeistään tänään...

olen saamaton lurjus
ja nyt minun pitäisi lähteä kapungille kirjastoon ja hakemaan luomutilaukseni ja sen sellaista
ja tehdä tutkimussuunnitelmani
en ehdi ikinä tehdä sitä huomiseksi
työt alkaa jo klo 14 ja sitä ennen on luentoja
ellen tee tänään
hei vaan, tästä näin vaan.
höh.
en minä ole sellainen
vaikka eilen kirjoitin koko päivän esseitä ja luentopäiväkirjoja jotka eivät kuitenkaan menneet opettajalle perille
se oli kyllä aika uskomatonta, siis ei se ettei ne menneet perille vaan se että sain kirjoitettua niitä koko päivän, tasan kello 20 olin saanut ne valmiiksi
enkä ollut pelannut pelejä enkä ollut lukenut keskustelupalstaa enkä nukkunut
ihan vähän vain kaikkea.

palelee. mutta työ oli kivaa. väsyttää. mutta kait tämän jaksaa.
vielä pari viikkoa.
vajaa.

huokaus.

Ei kommentteja: