maanantaina, elokuuta 17, 2009

aurinko vaihtui sateeksi
taas
ja mä oon jumissa fosshollissa
ja mä oon jumissa fosshollissa.

majatalot on täynnä
mä valvon sitten kadulla perkele.

huomenna vika työpäivä
ja mä oon jumissa fosshollissa
mä oon jumissa oon jumissa en halua lähteä mä en halua lähteä

kuunnellaan soul captain bandia annan kanssa ja nauretaan niin kuin haltiakivi
nauretaan suu auki että sisuskalut näkyy
jumissa jumissa
minun matkaajani ei soita
en tiedä odottaako hän satamassa kun laiva
perillä
mistä sen voi tietää

ja anna menee vartijaksi tai tilaustarjoilijaksi

mä jään tänne
mä jään tänne.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hanne että kyllä hyvin kaikki. ajatus.

t. jenni

Puuvis kirjoitti...

Ethän jää sinne ihan kokonaan? Me odotamme sinua täällä, me, jotka sanaohjaamme. Hassua sekin. Joskus. Olit tänään ajatuksissa kokouksessa ja mietimme, miten mukava on saada sinut takaisin taas riveihin, tekemään töitä meidän kanssa.

Unnaaarna kirjoitti...

no enhän mä jää. mä oon jo paluumatkalla ;) se putous vaan meinas pitää. tiukassa otteessaan. mutta mä oon tulossa! ja ihanaa kuulla että ootte ajatellut mua kun mua on pelottanut että kukaan ei kaipaa eikä varsinkaan töissä!

nyt kun putous on irrottanut alkaa tulla jo kaipuu kotiin, kotiin.
:D