perjantaina, kesäkuuta 02, 2006

vihaan minä

minulle ovat paikat ja tilat
aika
en tiedä
mutta tilat ja paikat se varmistuu
enkä kestä sitä etten voi olla siinä tilassa joka on minun
on minun tämä on minun kotini!

ajattelin että kahdessa viikossa tilanne olisi korjaantunut
KORJAANTUNUT
mutta remontti jatkuu ikuisesti kuten arvata saattaa remonteista päätellä
argh
ikkunat edelleen muovissa ovet muovissa ei saa kulkea sieltä ei täältä
ja työt alkaa silloin siellä täällä
ja niin kaikista koomisinta on tämä ilmoitus joka on seinillä ja tullut myös postiluukusta
"
Tiedoite!
Asukkailla joilla on ns. ranskalaistyylinen
parveke.
Maalauskäsittely joudutaan suorittamaan
huoneistosta käsin. Pyydämme poistamaan
mahdolliset esteet ovien edestä. Mikäli huoneistoon
ei saa mennä yleisavaimella, ilmoitus asiasta isännöitsijälle.
Maalaus käyntejä on 3 kpl. käynnit
suoritetaan eri vrk. aikoina klo: 9.00 - 19.00
arkisin.
"
ei minkäänlaista päivämäärää siitä milloin käynnit tapahtuvat
ja olisivat nyt jonkun aikataulusuunnitelman tehneet
eiväthän ihmiset voi elää niin että milloin tahansa saattaa kotiin pamahtaa työmies!

olen todella vihainen.

kukaan ei alunperinkään ilmoittanut minulle, missään vaiheessa että tällainen remontti alkaa
yksi kaksi työmiehet vain olivat pihalla ja lappuja seinillä että kulku sieltä kulku täältä

tiedän että on raivostuttavaa valittaa asioista joille ei mitään mahda
ja kai tästä talosta tulee nyt sitten kauniimpi ja arvokkaampi ja tiesmitä
mutta

tämä ei ole minun koti
ei tunnu

en tahdo olla täällä
tahdon koko ajan pois täältä

en näe taivasta! en näe mitään! en mitään en kerrassaan mitään! pimeässä
ja ihmiset kulkevat kulkevat läpi taloni
mitä he sanoisivat jos itken?

ja koko kaupunki. vihaan tätä koko kaupunkia. itsekäs paska sika kaupunki.
kirjasto on maailman tyhmin. sieltä ei ikinä saa lainaan mitään mitä tarvitsee. ihan liian vähän kotilainakappaleita. typerä yliopisto. typerä. lopetan sen typerä. typerät äänet koko ajan joku hitsaa ja poraa ja kolisee ja autot ja ihmiset ovat typeriä teinejä kaikki typeriä ja autot ajavat

tahdon kotiin

Ei kommentteja: