maanantaina, helmikuuta 28, 2011

Aloin kirjoittaa ravintopäiväkirjaa.
Se on aika mielenkiintoista. Seurata, että kuinka säännöllisesti sitä syö ja mitä itse asiassa. Ja sitten tietysti jos on jotain vaivoja. Tänään olen vain väsynyt.
Ja pohdin
pohdin
että pitäisikö minun vielä yrittää viisumia pidentää
vai ei
pitäisikö ostaa laivaliput jo Australiaan
jos viisumia haluan, täytyy ottaa röntgenkuvat sydämestä
ja sellaisia, maksaa jotain 200 euroa
siinä menisi viimeiset pennoset
mutta sitten saisin tehdä töitä
jos nyt saisin sen viisumin
työtä on luvattu toukokuulle
ja luomukaupasta varmasti saisin vaikka huomenna, ehkä.
laivalippu olisi "halpa" kesäkuussa.

mutta sitten tyttö on lähettänyt mainoksen työstä länsirannikolta
ja talon
ja minua jotenkin kiinnostaisi
mutta ei yksin
ketään halukkaita muuttamaan Kustaviin?!

ja tomaatit on auringossa kuivamassa
ja oli niin paljon unia
yhdessä olin Venäjällä
neuvostoajan kerrostaloissa
etsimässä tyttöä, jolla oli kaksi lasta

ja kaikki uutiset ja radiot ovat täynnä maanjäristyksestä. mietin kuinka kauan sitä kestää

pitäisi tehdä päätöksiä. nyt.

1 kommentti:

Puuvis kirjoitti...

Jos mä oisin sä niin jäisin, mikäli se olisi mahdollista ja tuntuisi hyvältä. Kyllä tämä Suomi täällä pysyy eikä kesällä täällä muutenkaan mitään töiden kannalta tärkeää tapahdu (heinäkuunhan koko Suomi sitä paitsi uinailee lomafiiliksissä).

Harmi etten voi muuttaa kanssasi Kustaviin. Se olisi ihana kesäpaikka.

Niin. Jos vaan yhtään tuntuu siltä, että haluat jäädä niin jää ihmeessä.