maanantaina, helmikuuta 04, 2008

tää nukkuis vaan mielellään
juossut juossut
pitkin kaupunkia
odottanut
julisteita mainoksia
tulkaa kaikki katsomaan elokuvia
sellaisia kaikkia luontojuttuja. 16.2, 1.3, 13.3

ameeba peli on mahdottoman paras. pelasimme sitä lauantaina. täällä meillä. sitä ei voi pelata kahdestaan. mutta meitä oli paljon. mutta meillä ei ole sitä peliä. se oli lainassa. ja sillä on vaikea englanninkielinen nimi. mutta siinä syödään ja kakataan ja ostetaan geenejä ja liikutaan ja tuulensuunta ja ajelehditaan ja rahaa ja vahinkoa ja sen sellaista. se on hyvin monimuotoinen peli.

eikä ole herkkuja. tekisi mieli vain mussutella karkkeja ja sellaisia. suklaita ja sellaisia.

kirjoituksen ääni on tänään tasainen pulla.mössö. sellainen laiska nukkujan ääni. sängynpohjasta.

huomenna laskemaan mäkeä. vappukin on samana päivänä kun helatorstai.
pääsiäinen aikaisin.
vai myöhään? aikaisin

nukkumista nukkumista kiitos
ei enää yhtään sähköpostiviestiä.

5 kommenttia:

√.S. ¿uoma-aho kirjoitti...

heeei, mikä peli, kuulostaa hyvältä.

Unnaaarna kirjoitti...

Primordial Soup on sen pelin nimi. Mutta ei meillä oo sitä... harmi.
Ja arvaa, mä näin viime yönä unta siitä Arkham Horrorista. että mä pelasin sitä oudossa peliseurassa ja en tajunnut miten sitä pelataan ja kukaan ei oikein edes neuvonnut kunnes huusin oikein kovaan että "mä en ymmärrä yhtään" ja sitten mulle vähän selitettiin.

Niin että sitä olisi kanssa kiva pelta...mun poikaystäväkin olis kiinnostunut, kun sen yhdellä ystävällä on se mutta ei oo koskaan ehtinyt itse osallistua peliin.

√.S. ¿uoma-aho kirjoitti...

joo se arkham on ihan hauska ja tunnelmallinen peli ja siihen mahtuu aika monta mukaankin, kahdeksan muistaakseni maksimi. mun kaverit ostivat sen siis yhteisesti, joten jos tulevat sitä joskus tänne meille pelaamaan, niin voitaisiin pyytää teidätkin mukaan, meitä olisi sitten jo kuusi yhteensä. ne on mukavia ja joviaaleja poikia ja anskun ehkä tiedätkin.

tietenkin jos joskus se poitsusi ystävä tulee teille sitä pelaamaan tai lainaa sitä teille, niin olen kyllä kiinnostunut tulemaan mukaan.

minä pelasin eilen kortepohjan lautapeli-illassa reef encounteria, aivan fantastista peliä, jossa kasvatellaan koralliriuttoja, niitä suojelevia rapuja ja sitten niitä riuttoja syödään voittopisteiden vuoksi. se oli myös helkutin aivoja raastava eikä ihan simppeli selittää, varmaan yksi raskaimmista pelaamistani.

Anonyymi kirjoitti...

Hanne.

Sä kirjoitat kauniisti.

Täällä minä Maastrichtissa. Jännää on ollut.

Saara

Unnaaarna kirjoitti...

eilen juuri vinhassa kuulin terveiset sinulta saara.
yritän lähettää sinulle postia pian.
mutta se tulee varmaan sitten joskus. yllätyksenä :)

ja ville, toi reef encounterkin kuulostaa huipulta.
hmmm.
ehkä minunkin pitäisi uskaltautua joskus sinne pelijuttuun...