keskiviikkona, heinäkuuta 19, 2006

Tänään päätin että menemme piknikille
mutta ulkona oli tuuli ja sade
mutta ostin torilta sipuleita ja paprikan ja leivän kauppahallista
ja poika osti ison pikkuleivän

milloin tule kasvissesonki? hinnat eivät ole vieläkään laskeneet kunnolla.

rakastan yhtälöitä. tekisi mieli ratkaista niitä naistutkimuksen sijasta.
äks ja yyy ja tset

eilen kirjoitin
taas sitä iänikuista draamaa joka ei koskaan tule valmiiksi
keksin taas jälleen uuden käänteen.
keksin uusia käänteitä joka käänteessä ja se on pian niin loputon suo että en jaksa sitä kirjoittaa. se onjo. mutta en pysty lopettamaan.

uneni olivat ehkä draamani vaikutuksenalaisia.
painajainen jossa veljeni halusi kanssani naimisiin ja yritti raiskata minut.

raskastan päiväunia.
nukkumista nukkumista. ehkä olen kuin kissa.

päädyin siihen että sisälläni on lapamato. koska minun on koko ajan nälkä ja syön paljon ja silti olen väsynyt ja huonovointinen ja olen vain laihtunut.
tai painan vähemmän kuin minun pitäisi ehkä painaa. neljä kiloa vähemmän kun olen sanonut painavani.
join kreikassa kraanavettä.

en minä oikeasti luule.
nauran hoh hoh hoo ja painan mahaa
eikö joulupukki muka naura niin että taputtelee mahaa?
ja eikö se olekin onnen kukkulat eikä onnen kukkurat?
ja eikö astioita kaalita sen jälkeen kun ollaan leivottu?

yläkertaan kannettiin uutta sänkyä. ne ehkä tajusivat että niiden vanhasta sängystä lähti niin kova ääni ettei kellekään talon asukeista jäänyt epäselväksi mitä siellä yöllä ja joskus aamulla ja päivällä ja illalla puuhasteltiin.

enkä minä vieläkään luistele peilipintaa.

Ei kommentteja: