torstaina, heinäkuuta 20, 2006

mansikoita

vihdoin minä ostin mansikoita
olen halunnut syödä niitä koko viikon

ja minun pitäisi keksiä unieni symboli
tai siis mitä se tarkoittaa
sillä olen nähnyt hyvin pitkään ja toistuvasti unia joissa kimppuuni hyökkää eläin
useimmiten se on kissa
useimmiten nimenomaan hyvin pienikokoinen kissanpentu
se tarrautuu minuun kynsin ja hampain kiinni ja se sattuu
usein minä revin sen kaikin voimin irti ja heitän sen pois
ja kun olen heittänyt sen pois siitä tulee vain aggressiivisempi

viime yö oli taas tällaisen kissaunen aikaa
tosin se alkoi tipi ja sylvesteri animaatiolla
mutta vähitellen minä muutuinkin katseliasta tipiksi tai tipi minuksi ja piirretyt kissat oikeiksi
ja minä katkaisin vahingossa pieneltä kissanpojalta jalan

edellisen yön unessa veljeni piti pestä kissanpoikaset
ja minä pelkäsin että hän hukuttaa ne
tai sitten hirttää

että sellaista

ja huomenna minun on hallittava naistutkimuksen perusteet.

Ei kommentteja: