torstaina, toukokuuta 04, 2006

naurattaa

sain työhakemuksen tehtyä

hienoa!
jotain!

mutta tulostimeni ei toimi
se suttaa kaikki
isi sanoi että pitää puhdistella sitä mustejuttua
mutta enhän minä edes tiedä miten sen saa irti!
sudin sinne tänne märällä rätillä
isi sanoi myös että olisi joku tulostimen putsausohjelma ominaisuuksissa
ja paskat! en minä sellaista löytänyt.
mutta nyt minulla on suttuisa cv ja suttuisa hakemus ja teksti vinossa
mutta minä itse
ja minä itse :)

ja katselin kuviani. en voi liittää niistä mitään. toiset ovat sellaisia että varmasti pääsisin jos vilauttaisin niitä
ja toiset taas sellaisia ettei kukaan muistaisi sen jälkeen

naurattaa

tein muuten eilen setan sukupuolitestin
(olin niin hulvattomalla tuulella)
ja minä olin sen mukaan nainen nainen nainen
ja jos tahtoisin olla sukupuolisesti tasapainoisempi minun kannattaisi kehittää maskuliinisia puoliani (koska niitä minussa ei testin mukaan ollut!)
niin - voisinhan minä alkaa kiinnostua moottoreista ja teknisistä ongelmista
jotta tämä tulostuskin kävisi helpommin

mutta outoa että se testi oli niin streotyyppinen
vastaatko kotisi siivouksesta? - ja totta hemmetissä minä oman kotini siivouksesta vastaan!
oletko kiinnostunut moottoreista? - kuka on kiinnostunut moottoreista?
kiihottavatko naisten rinnat sinua? - sekö on miehisyyden mitta?
lakkaatko kyntesi?

mutta pian pääsen syömään
minun onkin jo nälkä
ja sitten KÄÄK
työnhakuun!

Ei kommentteja: