tiistaina, huhtikuuta 18, 2006

Riimut

pakko kirjoittaa
koska luin yhtä riimublogia http://katajakotkavuori.blogspot.com/
koska löysin yhden kirjoituksen
jota olin aloittanut viime kesänä
kalevala ja muinaissuomalaisuus -aiheisten lasten-ja nuortenleirien innoittamana
loimme siellä roolihenkilöt ja teimme niille puvut ja sanat (minun roolihenkilöni nimi oli muuten Unnaaarna, siitä tämä nimi tännekin)

niin sattumalta löysin käreitär aiheisen aloitetun novellin. (tai jonkun, luultavasti taas pidemmän, koska enhän minä saa pidettyä sanojani novellin mitassa kurissa kun on tuollainen aihe, ketut ja naiset ja muinaiset ajat!)
tai oikeammin kaksi lausetta
mutta ne olivat vaikuttavat lauseet
ja jotenkin jo pitkään pussissani (myös viime kesältä) hautuneet riimut saivat minut päätymään ratkaisuun, että jokaisen "luvun" otsikko on yksi riimu
ja sitten eksyin tuonne sivuille
ja vietin koko illan lukien riimuista.
olin jo unohtanut niin paljon viime kesän "opiskelusta".

juuri tällaista minä rakastan!
sitä että saan tutkia ja ottaa selvää asioista jotka minua oikeasti kiinnostavat

olen innoissani
(ja englannin esitelmä odottaa vielä muokkaustaan,
mutta kettunaiset on kiinnostavampia!)

Ei kommentteja: